איך תולים תמונות לבית?

אז קיבלתם את התמונות שהזמנתם לבית, ועכשיו הגיע הזמן לתלות אותם. אבל איך תולים תמונות בצורה שתשדרג את העיצוב הכללי והאסתטיקה? אנחנו כאן לעזור לכם לעשות זאת בקלות ובצורה אסטית ומושלמת. אז הנה כמה טיפים שיסייעו לכם:

1. בחירת התמונה הנכונה

בחרו תמונה לבית שתשלים את העיצוב הכללי של החדר, התחשבו בגודל התמונה ביחס לחלל החדר. מומלץ להתאים בין צבעי התמונות לבין צבעי החלל שבו הן ייתלו. רצוי שהצבעים יהיו מאותה משפחה, אך ההתאמה לא חייבת להיות מדוייקת.

אופציה נוספת היא לבחור צבעוניות שונה לחלוטין מצבעי חלל החדר, אך באופן אשר נותן הרגשה של הרמוניה לחלל.

2. בדיקת סוג הקיר

ראשית, יש לבחון את סוג החומר ממנו עשוי הקיר עליו תרצו לתלות את התמונה. אם מדובר בקיר בלוקים או גבס, תהליך התלייה נעשה בקלות באמצעות מסמר.

לעומת זאת, אם הקיר עשוי בטון, תהליך התלייה דורש קידוח בעזרת בורג.

3. תלו את התמונה בגובה העיניים

חשבו על התאורה, הריהוט והצבעים בחדר. נסו למקם את התמונה בגובה העיניים בזמן עמידה.

במידה ואתם תולים את התמונה מעל רהיטים או סלון, תקפידו לתלות את התמונה בגובה של 15-30 ס״מ מגובה הריהוט.

גובה תליית תמונה על קיר ריק משתנה ובממוצע, מדובר על כ-150 עד 170 ס”מ מהרצפה. על מנת לייצר הרמוניה וסימטריה, יש לשים לב שהתמונה לא תהייה גבוהה יותר מהמשקוף.

בשני המקרים, מומלץ להשתמש בסרט מדידה ופלס כדי לוודא שהתמונה תתלה ישר.

4. שמירה על מרווחים זהים בין תמונות בסט

על מנת לשמר מראה אחיד והרמוני, מומלץ לסדר את התמונות בסט מרווחים זהים. המרווחים המומלצים הינם 5-15 ס״מ בלבד. ככל שהתמונות גדולות יותר ניתן להשתמש במרווחים גדולים יותר, אך מומלץ לא לשמור על 15 ס״מ כמרווח מקסימלי.התלייה המדויקת של תמונות היא לא רק עניין של טעם, אלא גם של הבנה נכונה של החומרים והגבהים. עם התמונות שלנו ב-ArtGlow אתם בדרך הנכונה להפיכת כל חלל שלכם ליצירת אמנות עיצובית.

להזמנת תמונות לבית לחצו כאן.

תמיד בשבילכם,
צוות ArtGlow  🎨