שאלות ותשובות נפוצות

כיצד ניתן ליצור קשר עם מחלקת שרות לקוחות?
צ’אט עם נציג במוקד הוואטסאפ 050-9003274
או במייל: [email protected]
 
איך אני יודע שהמוצר איכותי?

ב-Artglow, האיכות היא לא רק מחויבות – היא חלק בלתי נפרד ממהותנו. כל מוצר שאנחנו משווקים עובר בדיקה מדוקדקת טרם השילוח, על מנת לוודא שהוא מגיע במצב מושלם ללקוח שלנו.
אנו מדפיסים כל תמונה על ידי שימוש במדפסת אפסון מתקדמת וחדישה, בשילוב עם קנבס וניירות פוטו אירופאיים שמתאימים לסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

התשומת לב שלנו לפרטים הקטנים ולאיכות החומרים איתם אנחנו עובדים, מבטיחה שהמוצרים שלנו יעמדו בציפיות הגבוהות ביותר של הלקוח. אנחנו מאמינים שללקוחות שלנו מגיעה איכות שאינה מתפשרת על פחות מהמצוין, ואנחנו כאן כדי להבטיח שזה בדיוק מה שהלקוחות שלנו מקבלים.

יש שירות משלוחים?
משלוח עד הבית ללקוח –  אנחנו מתחייבים ל-7 ימי עסקים, אך בפועל חברת השילוח שעימה אנו עובדים לרוב משלחת את הכל בין 3-4 ימי עסקים.
 
התמונות מודפסות ישירות על הבלוקים?
על מנת לשמר את איכות הבלוקים, התמונה מודפסת בנפרד מהבלוק בעזרת מדפסת EPSON המתקדמת ביותר בשוק, ולאחר מכן עוברת תהליך מיוחד של הטעמה והדבקה לבלוק.
 
האם ניתן לבטל הזמנה?
יש אפשרות לבטל הזמנה דרך צא’ט עם נציג במוקד הוואטסאפ שלנו בלבד – 050-9003274. במידה וההזמנה כבר הודפסה – אופציית הביטול אינה תקפה ולא יהיה ניתן לקבל זיכוי.