בחירת התמונה המדויקת לחדר השינה

במידה ואתם מרגישים שהחדר שינה שלכם אינו מזמין או מעניין, ייתכן והגיע הזמן להוסיף קצת צבע ותוכן לקירות. בפעולה פשוטה וקצרה, אתם יכולים להעניק לחדר שינה חיים חדשים על ידי תליית תמונות נבחרות.

הבחירה הנכונה של תמונות יכולה להפוך את החדר למקום מעורר השראה ונעים לשהות בו. יש הסוברים שכדאי לתלות תמונות משני צדי המיטה ולא מעליה, בעוד אחרים מעדיפים להדגיש את המיטה, הפריט המרכזי בחדר, על ידי תליית תמונה מעליה. כמו כן, יש תמונות שנותנות אשליה אופטית של חלל גדול יותר, אשר מתאימות במיוחד לחדרי שינה קטנים.

למשל, שימוש במראות ארוכות וממוסגרות יכול להוסיף לחדר מראה יוקרתי ולהגדיל אותו אופטית. השילוב של מראות עם תמונות נבחרות יוצר אווירה מרגשת ומושכת. בחירת תמונות המתאימות לעיצוב הכללי של החדר חשובה גם היא; ככל שהמיטה גדולה יותר, כך גם התמונות צריכות להיות בגודל מתאים. התמונות יכולות להדגיש את הצבעים העיקריים בחדר וליצור הרמוניה צבעונית. אם ראש המיטה מעוטר, מומלץ לבחור בתמונה מינימליסטית שלא תקח את כל התשומת לב.

חשוב לשלב גוונים באופן מדוד ומחשב. לדוגמא, אם הגוונים השולטים בחדר הם סגול, ירוק, וצהוב, בחירת תמונה בגווני לילך על רקע צהוב יכולה ליצור הרמוניה ותחושה נעימה. מומלץ להימנע מתליית תמונות קטנות מרובות, שכן הן עלולות ליצור מראה עמוס. במקום זאת, תמונה גדולה אחת יכולה להעניק טון ואווירה מיוחדים לחדר.

בפניה אלינו, מומלץ להדגיש את צורך בתמונה המתאימה לחדר השינה, שכן יש הבדל בין תמונה המיועדת לחדר שינה לבין תמונה המיועדת לסלון או לפינת אוכל.


להזמנת תמונות לבית לחצו כאן.


תמיד בשבילכם,
צוות ArtGlow  🎨